دانلود بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی ازتأثیر ارزشیابی کیفی توصیفی برمهارتهای عملکردی دانش آم
دانلود بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی ازتأثیر ارزشیابی کیفی توصیفی برمهارتهای عملکردی دانش آموزان دوره ابتدایی در pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی ازتأثیر ارزشیابی کیفی توصیفی برمهارتهای عملکردی دانش آموزان دوره ابتدایی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی ازتأثیر ارزشیابی کیفی توصیفی برمهارتهای عملکردی دانش آموزان دوره ابتدایی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی ازتأثیر ارزشیابی کیفی توصیفی برمهارتهای عملکردی دانش آموزان دوره ابتدایی در pdf :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تعداد صفحات : 9
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی شهرستان بروجن از تأثیر نظام ارزشیابی توصیفی بر روند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می باشد . مطالعه حاضر از نوع تحقیقات کیفی به روش پیمایشی با جامعه آماری کلیه معلمان دوره ابتدایی شهرستان بروجن بوده که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده ازبین 35 مدرسه با 266 کلاس درس ، 160 معلم انتخاب شده اند. ابزار پژوهش، پرسشامه محقق ساخته که درآن از آزمون آماری خی دو و مستقل(آمار استنباطی) برای تحلیل داده ها توسط نرم افزارv.20 spss استفاده شد. نتایج نشان داد که بین پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در زمینه مهارت های عملکردی و آگاهی معلمان رابطه معناداری وجود دارد.
دانلود این فایل
- سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۵۹ ق.ظ