دانلود مقاله بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران در pdf
دانلود مقاله بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران در pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران در pdf :
سال انتشار: 1389
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
تعداد صفحات: 11
چکیده:
از دهه هفتاد، تجربه بانکداری خصوصی در ایران اغاز گردید و از سالهای نخست دهه هشتاد، شرکتهای بیمه خصوصی نیز فعالیت خود را اغاز کردند. در حال حاضر فعالیت برخی شرکتها، صرفاً بیمه گری و فعالیت برخی شرکتهای دیگر صرفاً بانکداری است. اما برخی شرکتهای در قالب یک گروه مالی خدمات بانکی، بیمه ای، سرمایه گزاری، صرافی و سایر خدمات مالی در کنار یکدیگر انجام می دهند. اغلب گروههای مالی دارای سهامداران مشترک و یا هیات مدیره مشترک هستند. این امر باعث همکاری نزدیک بانکها و شرکتهای بیمه متعلق به یک گروه مالی شده است. با اینحال یکپارچگی ارایه خدمات مالی در ایران هنوز در مراحل نخستین است. تجربه های محدودی در عرضه خدمات بیمه ای در شعب بانکی در حال انجام است. در این مقاله سعی خواهیم کرد که با نگاهی به وضعیت ساختاری بانکبیمه، راهکارهای استقرار آن در نظام بانکی ایران را ارایه دهیم. همچنین، روشهای مختلف توزیع خدمات بیمه در بانکها را بررسی خواهیم کرد.
- يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۲ ق.ظ