دانلود مقاله اثربخشی آموزش گروهی مهارت ابراز وجود بر میزان سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع متو
دانلود مقاله اثربخشی آموزش گروهی مهارت ابراز وجود بر میزان سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه ی (دوره ی اول) شهر همدان در pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله اثربخشی آموزش گروهی مهارت ابراز وجود بر میزان سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه ی (دوره ی اول) شهر همدان در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اثربخشی آموزش گروهی مهارت ابراز وجود بر میزان سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه ی (دوره ی اول) شهر همدان در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله اثربخشی آموزش گروهی مهارت ابراز وجود بر میزان سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه ی (دوره ی اول) شهر همدان در pdf :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
تعداد صفحات: 8
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش گروهی مهارت ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی، دانش آموزان پسر مقطعمتوسطه ی (دوره ی اول) شهر همدان انجام گرفت. پژوهش حاضر شبه تجربی و از نوع پیش آزمون -پس آزمون با گروه کنترل بوده است. جامعهآماری این پژوهش کلیه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول که در سال تحصیلی 93-92 مشغول به تحصیل بودند را تشکیلمی داد. که به روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای نمونه ای به حجم 30 نفر انتخاب شدند و در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند. ابزار پژوهش شامل خرده آزمون سازگاری اجتماعی، نسخه ویژه دانش آموزان دبیرستانی (AISS) سینها و سینک) می باشد. ضریب پایایی آزمون به روش دو نیمه کردن 0/95 و آزمون مجدد 0/93 و کودر ریچاردسون 0/94 گزارش شده که در مجموع نشان از روایی و اعتبار بالای آن دارد. دادههای به دست آمده با روش تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل نشان داد که بین دو گروه از لحاظ متغیر وابسته تفاوت معناداری (p<0/001) وجود دارد. یافته های این پژوهش نشانگر آن است که آموزش گروهی ابراز وجود باعث افزایش سازگاری اجتماعی دانش آموزان می شود.
- يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۴۸ ق.ظ