دانلود مقایسه مهارتهای حرکتی درشت و ظرفیت در دانش اموزان دارای اختلال یادگیری خواندن، دیکته و ریاضی
دانلود مقایسه مهارتهای حرکتی درشت و ظرفیت در دانش اموزان دارای اختلال یادگیری خواندن، دیکته و ریاضی ناحیه 1 شهر یزد در سال تحصیلی 93در94 در pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقایسه مهارتهای حرکتی درشت و ظرفیت در دانش اموزان دارای اختلال یادگیری خواندن، دیکته و ریاضی ناحیه 1 شهر یزد در سال تحصیلی 93در94 در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقایسه مهارتهای حرکتی درشت و ظرفیت در دانش اموزان دارای اختلال یادگیری خواندن، دیکته و ریاضی ناحیه 1 شهر یزد در سال تحصیلی 93در94 در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقایسه مهارتهای حرکتی درشت و ظرفیت در دانش اموزان دارای اختلال یادگیری خواندن، دیکته و ریاضی ناحیه 1 شهر یزد در سال تحصیلی 93در94 در pdf :
نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم
تعداد صفحات : 13
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش مقایهس مهارتهای حرکتی درشت و ظریف در دانش آموزان دارای اختلاف یادگیری بود. جامعه آماری در این طرح علی مقایسه ای کلیه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ناحیه 1 شهر یزد در سال تحصیلی 94-93 بودند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی تعداد 64 کودک 42 دختر و 22 پسر در رده سنی 8 تا 9 سال مورد بررسی قرار گرفتند برای جمع آوری داده ها از آزمون های هوشی ریون، مهارت حرکتی لینکلن اوزرتسکی ریاضی کی مت دیکته محقق ساخته و برای سنجش اختلال خواندن از جدول سمن استفاده شد. نتایج تحلیل واریانس یک راه نشان داد بین نمره های کلی مهارتهای حرکتی و مهارتهای حرکتی درشت در هر سه نوع اختلال خواندن دیکته و ریاضی تفاوت معناداری وجود داشت. P<0/0001 اما گروه های اختلالات یادگیری از نظر مهارت های حرکتی ظریف تفاوت معناداری نداشتند تفاوت در مهارت حرکتی درشت با توجه به مقدار میانگین مهارت حرکتی درشت در بین سه گروه اختلال خواندن دیکته و ریاضی بیشتر از مهارتهای حرکتی ظریف بود. همچنین نتایج نشان داد دانش اموزان دارای اختلال دیکته در مهارتهای حرکتی درشت و در نمره کلی مهارتهای حرکتی ضعف تر از دانش اموزان با اختلال خواندن و ریاضی بودند و دانش امزوان دارای اختلال ریاضی در مهارت حرکتی ظریف از دو گروه دیکته و خواندن عملکرد ضعیف تری داشتند.
- جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۳۸ ق.ظ