دانلود بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان ب
دانلود بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان بانک مسکن در pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان بانک مسکن در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان بانک مسکن در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان بانک مسکن در pdf :
نام کنفرانس یا همایش : ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
تعداد صفحات : 13
چکیده مقاله:
هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تاثیر مشتری گرائی، رابطه گرائی، تعامل و ویژگیهای کارکنان بر کیفیت ارتباط و در نتیجه تبلیغات دهان به دهان می باشد. جامعه آماری درپژوهش حاضر، مشتریان بانک مسکن در شهررشت می باشند که تعداد 593 نفر به عنوان نمونه نهائی تحقیق انتخاب شدند. روش نمونه گیری مورد استفاده در این تحقیق، روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس است. ابزار جمع آوری داده ها نیز پرسشنامه ای شامل 72گویه می باشد. به منظور بررسی روابط ساختاری از الگوی مدل یابی معادلات ساختاری با تاکید بر روش بیشینه درست نمائی بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد که مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل و ویژگیهای کارکنان تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه دارند. همچنین مشخص شد کیفیت رابطه تاثیر مثبتی بر تبلیغات دهان به دهان دارد
- يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ق.ظ