دانلود شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات مراکز درمانی در pdf
دانلود شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات مراکز درمانی در pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات مراکز درمانی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات مراکز درمانی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات مراکز درمانی در pdf :
نام کنفرانس یا همایش : نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
تعداد صفحات : 10
چکیده مقاله:
امروزه اغلب سازمان ها رضایت مشتریان را به عنوان مهمترین هدف خود معرفی می کنند. برای دست یابی به این هدف، عوامل متعددی با توجه به نوع فعالیت و صنعت باید مورد توجه قرار بگیرد. اما با توجه به محدودیت منابع، سازمان ها می بایست مهمترین عوامل موثر بر رضایت مشتریان را شناسایی و اقدامات لازم برای بهبود آن را انجام دهند. اما مطالعات اندکی خصوصاً در ایران در خصوص عوامل موثر بر رضایت مشتریان(بیماران) از خدمات مراکز درمانی انجام شده است. بنابراین هدف مطالعه حاضر شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات مراکز درمانی است. همچنین در این مطالعه برای اولین بار به منظور شناسایی و اولویت بندی این عوامل از رویکردی آمیخته که جنبه اکتشافی نیز دارد، استفاده شده است. بدین منظور پس از مرور جامع پیشینه تحقیق و جمع آوری اطلاعات کیفی از طریق مصاحبه، با استفاده از تکنیک تحلیل تم داده های کیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و عوامل موثر بر رضایت مشتریان شناسایی شدند. سپس این عوامل با استفاده از تکنیک دیمتل(DEMATEL) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند تا علاوه بر رتبه بندی، روابط درونی میان عوامل نیز مورد مطالعه قرار بگیرد. نتایج تحقیق نشان می دهد که ارتباطات پزشکان با بیماران، هزینه های درمانی و رفتار کارکنان مهمترین عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات مراکز درمانی در ایران است.
- شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۳ ق.ظ